Poprzedni temat «» Następny temat
serwis komputerowy LAPTOPY24H nie polecam
Autor Wiadomość
krystian 
Wysłany: Pon Sie 09, 2010 00:26   serwis komputerowy LAPTOPY24H nie polecam  


Dołączył: 05 Wrz 2005
Skąd: Gliwice
Posiadam laptopa Toshiba. Problem w nim polegal na tym, ze podczas odpalania klapa nie mogla byc otwarta pod katem 90 stopni bo monitor nie odpalal. Slychac bylo, ze wszystko wlacza sie poprawnie, po prostu monitor byl podswietlony lecz nic sie nie wyswietlalo. Wyswietlal dopiero gdy uruchamialo sie go z klapa otwarta pod katem mniejszym niz 90 stopni. Wg mojej logiki sprawa byla prosta..trzeba wymienic tasme. I tak tez powiedzieli gdy go oddawalem...konwerter lub tasma. Koszt naprawy okolo 100zl.

oddalem go do serwisu Laptopy24h na ul. Wyszynskiego i tam zaczely sie schody
laptop byl tam 2 tygodnie i pan z serwisu mowil caly czas, ze czeka na czesc. Po 2 tygodniach poszedlem do serwisu zeby komputer odebrac nie naprawiony i co sie okazalo....pan serwisant zgubil czesci z mojego komputera...nie bylo zaslepek do srubek i "zamka" do otwierania klapy. Poniewaz musialem wyjechac za granice, zostalem zapewniony, ze czesc przyjdzie i moge komputer zostawic bez obaw. Do tego na ich koszt kupia zagubione czesci. Minal juz miesiac...dzwonie do serwisu z pytaniem czy jest juz gotowy. Co slysze...karta graficzna jest peknieta i stad te problemy z odpalaniem monitora. Koszt naprawy 400zl. Nie wiem co ma wspolnego karta graficzna z otwieraniem sie klapy:) Powiedzialem, ze nie chce w takim razie tego robic bo nie taka byla umowa i nie wierze w wade karty graficznej (az takim laikiem nie jestem), spytalem przy okazji czy wszystkie czesci juz sa zamontowane bo chce laptopa takiego jakiego odstawilem, na co uslyszalem... zaslepki srubek juz sa, nie ma za to suwaka do otwierania klapy. Moga zamowic dla mnie ten suwak, ale wtedy musze zaplacic za koszty robocizny bo komputer lezal tam ponad miesiac. Ale jesli wybiore opcje bez suwaka to nie musze placic nic:)

podsumowujac...musze zaplacic za to, ze panowie zgubili moje czesci, a do tego chca naciagnac mnie na nowa karte graficzna


chodzi o serwis komputerowy:

laptopy24h
ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 10
Ostatnio zmieniony przez krystian Pon Sie 09, 2010 00:38, w całości zmieniany 2 razy  
Profil
PW Email Cytuj
kajusiaw 
Wysłany: Pon Sie 09, 2010 07:35     



Imię: Ania :)
Dołączyła: 27 Cze 2007
Skąd: Gliwice Łabędy
Dzięki za informację :)
Dobrze wiedzieć co omijać z daleka gdy mój laptop się popsuje
Profil
PW Email www Cytuj
p4cz3k 
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 07:28     



Imię: Marcin
Dołączył: 08 Lip 2005
Skąd: Gliwice - Asnyka
znaczy jesli chodzi o ta karte graficzna >_<

w moim laptopie mialem taka sama sytuacje - karta byla uszkodzona + sterownik ekranu, laptop niby sie uruchamial ale tylko pod pewnym katem nachylenia ekranu.

lapka oddalem do PC stora, z tego co wiem pojechal do jakiegos serwisu w labedach, tam za przeczyszczenie, wymiane karty i sterownika zaplacilem 300 pln'ow jesli dobrze pamietam.
Profil
PW Email Cytuj
krystian 
Wysłany: Wto Sie 10, 2010 19:20     


Dołączył: 05 Wrz 2005
Skąd: Gliwice
u mnie na bank to jest tasma, dzisiaj oddalem go do innego serwisu. Jutro jest do odebrania
Profil
PW Email Cytuj
kajusiaw 
Wysłany: Sro Sie 11, 2010 13:48     



Imię: Ania :)
Dołączyła: 27 Cze 2007
Skąd: Gliwice Łabędy
To widać od razu że jak się odda gdzieś indziej to naprawią za 1 dzień a nie czekać wiecznie
Profil
PW Email www Cytuj
Major 
Wysłany: Sro Sie 11, 2010 23:48     



Zaproszone osoby: 2
Dołączył: 19 Wrz 2005
Skąd: Londyn
kajusiaw, nie zawsze da sie cos naprawic w jeden dzien, druga sprawa ze jak masz wiecej serwisow na stanie to trzeba postawic w kolejce.

p4cz3k, jesli uruchamial sie komp pod jakims katem to byla uszkodzona tasma i zdaje mi sie ze naciagneli Cie na koszt karty, ktorej pewnie nawet nie wymienili.
Profil
PW Email www Cytuj
MajkeL 
Wysłany: Pon Sie 16, 2010 21:45     



Dołączył: 28 Wrz 2004
Skąd: Gliwice - peryferia
krystian napisał/a:
podsumowujac...musze zaplacic za to, ze panowie zgubili moje czesci, a do tego chca naciagnac mnie na nowa karte graficzna


chodzi o serwis komputerowy:

laptopy24h
ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 10



UOKIK

Kod:
Towar jest niezgodny z umową, jeśli:

    *  nie nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany, np. zakup płytek mrozoodpornych, które okazują się nieodporne na mróz,
    * nie posiada właściwości, jakie powinny cechować towar tego rodzaju oraz o jakich zapewniał sprzedawca lub producent (podczas indywidualnego uzgadniania właściwości towaru lub w składanych publicznie oświadczeniach - w reklamie lub oznakowaniu towaru), np. zakupiony proszek nie usuwa uporczywych plam, mimo że w reklamie zostały podane takie zapewnienia,
    * został nieprawidłowo zamontowany lub uruchomiony, jeśli czynności te zostały wykonane w ramach umowy sprzedaży przez sprzedawcę albo przez kupującego według instrukcji otrzymanej przy sprzedaży.


Może uda się załatwić sprawę, a sklep nie będzie naciągał :kwasny:
Profil
PW Cytuj
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Themes: junFresh & Silk icon

Akcje Charytatywne - Pomogliśmy

Zbiórka dla Domu Dziecka nr 3 w Gliwicach

Sprzęt dla Kliniki Patologii Noworodka w Zabrzu

Zbiórka dla Domu Samotnej Matki w Gliwicach

Zbiórka dla Hospicjum w Gliwicach






Ważne wydarzenia

I Urodziny Forum
II Urodziny Forum
III Urodziny Forum
IV Urodziny Forum
V Urodziny Forum


Jestem w Katalogu Ciekawych Stron - Zapraszamy!
Wyróżnienia
ForumGliwice.com - GWIAZDOR


Objeliśmy patronat Medialny nad:

- Adriatic Express 2006
- Gliwickie Spotkania Dobrych Dusz 2006
- II Gliwicki Piknik Lotniczy 2006
- Biotechnology - the next GENEration 2007
- WOŚP-Gliwice 2008