Przesunięty przez: Frycek Sro Mar 28, 2007 17:43 |
Telepizza |
Autor |
Wiadomość |
mathe
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 17:30 Telepizza
|

Dołączyła: 14 Paź 2005
|
Porażka!
Ostatnio zamówiłam pizzę i czekałam na nią ponad 80 minut!
Nic dodać nic ująć ... |
|
|
|
|
Dorothea
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 17:39
|


Dołączyła: 25 Wrz 2005 Skąd: Sośnica
|
mnie to by sie juz tej pizzy odechciało |
|
|
|
|
mathe
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 17:50
|

Dołączyła: 14 Paź 2005
|
Pomimo tego, że pizza w Telepizzy jest całkiem smaczna, to zimna niestety nie smakuje juz tak dobrze. Biorąc jeszcze pod uwagę cenę, to chyba już nigdy tam już nie zamówię. :kwasny: |
|
|
|
|
Mariusz
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 17:56
|


Imię: Mariusz Damian
Dołączył: 05 Gru 2004 Skąd: Gliwice
|
Nic prostszego. Otwierasz drzwi i mówisz dostawcy: dziękuję, już zamówiłam gdzie indziej ;-) |
|
|
|
|
Dorothea
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 17:57
|


Dołączyła: 25 Wrz 2005 Skąd: Sośnica
|
mathe, a zadzwoniłas tam moze z pytaniem dlaczego tak długo musiałas czekac.Ja juz bym chyba nie przyjęła tej pizzy |
|
|
|
|
Dorothea
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 17:59
|


Dołączyła: 25 Wrz 2005 Skąd: Sośnica
|
Mariusz napisał/a: | Otwierasz drzwi i mówisz dostawcy: dziękuję, już zamówiłam gdzie indziej ;-) |
dokładnie bravo dla tego Pana :ok: |
|
|
|
|
Mariusz
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 18:17
|


Imię: Mariusz Damian
Dołączył: 05 Gru 2004 Skąd: Gliwice
|
W dzisiejszych czasach trzeba dbać o klienta. Miejsc serwujących pizze na wynos mamy na pęczki, a jesli chodzi o klientelę to bardzo ważnym elementem na który klienci zwracają uwagę jest właśnie czas dostarczenia. |
|
|
|
|
mathe
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 18:29
|

Dołączyła: 14 Paź 2005
|
Dzwoniłam..
Pierwsza rozmowa: pani w szoku, przeprasza, każe czekać.
Druga rozmowa, po około 15 minutach, zapytałam pani, czy dostaniemy jakiś gratis, skoro pizzy nadal nie ma. Pani z wyrzutem stwierdziła, ze żaden gratis mi się nie należy, bo i tak objęła mnie jakaś środowa promocja. Ewentualnie przy kolejnym zamówieniu dostanę jakiś rabat. Poinformowałam, że kolejnego nie będzie, więc z wielkiej łaski dostałam jakiś rabat.
Niezła firma. :kwasny:
Pizzę przyjęliśmy, bo byliśmy baaardzo głodni :zly: |
|
|
|
|
Frycek
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 21:03
|

Zaproszone osoby: 1
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Maj 2004 Skąd: Zabrze-Gliwice
|
Ja bym nie przyjal !!dostawa ma byc w ciagu 30 minu,pozniej masz prawo odmowic zaplacenia. |
|
|
|
|
mathe
Wysłany: Pią Kwi 07, 2006 21:11
|

Dołączyła: 14 Paź 2005
|
Tak jak napisałam wcześniej, byliśmy baaardzo głodni :> |
|
|
|
|
Szamanka
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 12:33
|


Zaproszone osoby: 2
Imię: Beti( dla znajomych)
Dołączyła: 22 Lip 2005 Skąd: kiedys Gliwice
|
mathe, glod by zapewne jeszcze 10 min wytrzymal...a piize zamowilabym hdzies indziej
lub poprostu poszlabym ja zjesc.
Napewno nie odebralabym, bo tak dlugim czekaniu |
|
|
|
|
Major
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 12:38
|


Zaproszone osoby: 2
Dołączył: 19 Wrz 2005 Skąd: Londyn
|
Szczerze mówiąc to moja siostra z chłopakiem dość często zamawiają pizze i w telepizzy i w innych pizzeriach i takiego problemu nie miała nigdy. Może to sporadyczne co opisujecie, a może poprostu ona ma szczęście. |
|
|
|
|
Alinka
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 16:58
|

Imię: Ala
Dołączyła: 01 Mar 2006 Skąd: TG->NYSA
|
Moze nie wkurzajcie sie od razu na telepizze, wieczorem oni maja urwanie głowy nie dosc ze przychodza klienci ktorzy chca kupic pizze na wynos, to jest jeszcze kilkadziesiat zamowien na dostwe, przeciez ten kierowca sie nie rozerwie, zeby kazdemu na czas dowiesc, ta pizza tez swoje musi sie piec, ja jak zamawiam pizze na telefon to pani mnie zazwyczaj ostrzega ze maja bardzo duzo zamowien i bede czekala jakas godzine az dostarcza mi... |
|
|
|
|
Mariusz
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 17:28
|


Imię: Mariusz Damian
Dołączył: 05 Gru 2004 Skąd: Gliwice
|
Wówczas ich zadaniem jest poinformowanie o możliwie długim oczekiwaniu na pizzę. Ponadto w celu utrzymania ichcrzetelności mogą zaniechać czynności i odmówić przyjęcia zamówienia ze względu na niewyrabianie się w czasie ;) |
|
|
|
|
mathe
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 18:27
|

Dołączyła: 14 Paź 2005
|
Mariusz ma rację.
To firma powinna zadbać o odpowiednią ilość pracowników kuchni / dostarczających pizzę. A jeśli już rzeczywiście robi się gorąco to uprzedzać klientów o rzeczywistym czasie oczekiwania na dostawę. Od czegoś są przecież kierownicy zmian.
Może było to jednorazowe zdarzenie, ale coś mi się wydaje, że idą na ilość, nie na jakoś. :) |
|
|
|
|
Mariusz
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 19:06
|


Imię: Mariusz Damian
Dołączył: 05 Gru 2004 Skąd: Gliwice
|
Więcej ludzi zatrudniać, poprostu. ale mentalność naszych pracodawców nie ma granic.
Poganiać, opier..., poganiać, opier.... i tak w koło. |
|
|
|
|
mathe
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 20:14
|

Dołączyła: 14 Paź 2005
|
I tutaj znów masz rację. Niestety... |
|
|
|
|
kisia
Wysłany: Sob Kwi 08, 2006 23:17
|


Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004 Skąd: Gliwice
|
mathe, zapytałaś się tego dostawcy dlaczego tyle musiałaś czekac na pizze:?:
Ja od kilku lat zamawiam w Telepizzy i jestem bardzo zadowolona. Najdłużej czekałam 45 minut w zimie, kiedy Gliwice były zawalone śniegiem i mnie o tym oczywiście uprzedzili. |
|
|
|
|
mathe
Wysłany: Nie Kwi 09, 2006 09:23
|

Dołączyła: 14 Paź 2005
|
Tak, dostawca powiedział, że dostarcza nie tylko do nas. |
|
|
|
|
Mariusz
Wysłany: Nie Kwi 09, 2006 21:22
|


Imię: Mariusz Damian
Dołączył: 05 Gru 2004 Skąd: Gliwice
|
Dyspozytorka nawaliła i tyle ;-) |
|
|
|
|
|