Poprzedni temat «» Następny temat
Sylwestrowe plany/gdzie się bawiliscie ?
Autor Wiadomość
kisia 
Wysłany: Nie Lis 28, 2004 19:09   Sylwestrowe plany/gdzie się bawiliscie ?  



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
Macie juz jakie¶ plany na Sylwestra ???

Gdzie bedziecie sie bawić w tym roku ???

A w ubiegłych latach gdzie się bawili¶cie ???



Ja niestety jeszcze nie wiem gdzie bede się bawić, wiem tylko z kim :D
Ostatnio zmieniony przez kisia Nie Sty 02, 2005 19:33, w całości zmieniany 2 razy  
Profil
PW Email Cytuj
adams
Wysłany: Nie Lis 28, 2004 20:14     



Dołączył: 28 Lis 2004
Skąd: Zatorze
U mnie jest tak ze jest pelno na poczatku opcji potem okazuje sie ze wybieram te najgorsza a po sylwku okazuje sie ze zabawa i tak jest swietna :P

Grunt to sie dobrze bawic i tyle

Pozdrawiam
Profil
PW Cytuj
lisza 
Wysłany: Nie Lis 28, 2004 23:17     



Imię: Rafał
Dołączył: 02 Wrz 2004
Skąd: Gliwice
oj tak tak ja juz mam niezlego plana :D
Profil
PW Email Cytuj
Frycek 
Wysłany: Nie Lis 28, 2004 23:26     


Zaproszone osoby: 1
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Zabrze-Gliwice
No wiec u mnie to skomlikowane



- imprezka z Forum Gliwice 50%

- imprezka z Klubu 50%

-wyladuje z Asia na jakims koncercie i tam bedziemy sie bawic 80%

- sylwester u przyjaciol 80%

- albo .........



Jeszcze nie wiem :roll:
Profil
PW Email Cytuj
kisia 
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 00:19     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
Frycek, jak to imprezka z Forum Gliwice??
Profil
PW Email Cytuj
Siwyx 
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 00:34     



Dołączył: 11 Wrz 2004
Skąd: Gliwice
jesli chodzi o moje plany to jeszce ich niemam chodz cos mi sie obiło o uszy pare imprez hehe wyjdzie wszystko w praniu imprezy na ostatnia chwile sa najlepsze :) :jupi: :spoko:
Profil
PW Email Cytuj
Frycek 
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 01:38     


Zaproszone osoby: 1
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Zabrze-Gliwice
kisia napisał/a:
Frycek, jak to imprezka z Forum Gliwice??




Jeszcze nie wiem :roll: ,moze z organizuje sie cos razem :mg:
Profil
PW Email Cytuj
kisia 
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 01:44     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
Frycek napisał/a:
kisia napisał/a:
Frycek, jak to imprezka z Forum Gliwice??




Jeszcze nie wiem :roll: ,moze z organizuje sie cos razem :mg:




no fajnie by było :)
Profil
PW Email Cytuj
adams
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 02:12     



Dołączył: 28 Lis 2004
Skąd: Zatorze
Nie ma to jak totalne sponatniczne zaskoczenie i podobna odpwiedz :)
Profil
PW Cytuj
prezes_g_sz
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 09:03     


Dołączył: 25 Lip 2004
Skąd: gdzie sie obudze
a ja planow na sylwka nie robie bo i tak nic z tego nie wychodzi :) a co bedzie z sylwkiem to decyduje przewaznie po swietach :D
Profil
PW Email Cytuj
Asienka 
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 14:38     



Dołączyła: 22 Lip 2004
Skąd: Aktualnie niewiem
Ja niewiem co bede robić u mnie plany powstaja około 29 grudnia :D
Profil
PW Email www Cytuj
kaszanna 
Wysłany: Wto Lis 30, 2004 10:31     


Dołączyła: 28 Paź 2004
Skąd: Gliwice
W domku, w piżamach, z mężem i Gab± :) Pierwszy taki "mały" Sylwester ale strasznie się cieszę.
Profil
PW Email Cytuj
Brawura
Wysłany: Wto Lis 30, 2004 20:42     


Dołączył: 14 Lip 2004
Skąd: Gliwice :)
ja wyj±tkowo nie mogę wyjechac do Krakowa do moich przyjaciół i szukam czego¶ fajnego w Gliwicach, tak żeby rano być w domu (będę mieć szczeniaki i nie ma się tym kto zaj±ć) jak co¶ dajcie znać :)
Profil
PW Cytuj
master
Wysłany: Wto Lis 30, 2004 22:45   Gdzie na sylwestra?  


Dołączył: 11 Wrz 2004
Czesc witam wszystkich forumowiczow. Gdzie mozna w gliwciach spedzic sylwestra? Chodzi mi o imprezy w jakis pubach, barach bo jak narazie to brak mi koncepcji na ten dzien:) Z gory dzieki za odpowiedzi.:)
Profil
PW Cytuj
kisia 
Wysłany: Wto Lis 30, 2004 22:55     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
do tej pory miałam umowę z dziećmi , że co drugiego sylwestra robimy w domu. Co prawda zawsze wtedy wyszalejemy się za wszystkie czasy, ale nie mogę się ubrać w co¶ wystrzałowego i pój¶ć do fryzjerki, tzn moge ale szkoda kasy, a bardzo to lubie. W tym roku jest niestety ten drugi sylwester :cry: ale chyba co¶ wymy¶le :twisted:
Profil
PW Email Cytuj
kisia 
Wysłany: Wto Lis 30, 2004 23:02     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
master,

Wydaje mi się że każda najmniejsza knajpka organizuje sylwestra.

to zależy ile chcesz wydać na sylwestra.
Profil
PW Email Cytuj
Asienka 
Wysłany: Sro Gru 01, 2004 12:53     



Dołączyła: 22 Lip 2004
Skąd: Aktualnie niewiem
kisia, my¶le że masz racje :)
Profil
PW Email www Cytuj
Brawura
Wysłany: Sro Gru 01, 2004 12:56     


Dołączył: 14 Lip 2004
Skąd: Gliwice :)
mi też brak koncepcji :( lubię kiedy ta noc jest wyj±tkowa, nie chodzi o miejsce (chociaż też) ale o klimat, ludzi...
Profil
PW Cytuj
LuKaSh
Wysłany: Sro Gru 01, 2004 13:02     



Dołączył: 27 Lis 2004
Skąd: GLiWiCe
3 dni przed Sylwkiem chyba wystarczy, żeby co¶ wymy¶leć .. nie rozumiem ludzi którzy planuj± w lipcu (¶rodek lata) co będ± robić na sylwestra ..
Profil
PW Cytuj
Brawura
Wysłany: Sro Gru 01, 2004 13:19     


Dołączył: 14 Lip 2004
Skąd: Gliwice :)
ja zarejestrowałam się na forum w lipcu a pytam się od wczoraj, miesi±c przed :)
Profil
PW Cytuj
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Themes: junFresh & Silk icon

Akcje Charytatywne - Pomogliśmy

Zbiórka dla Domu Dziecka nr 3 w Gliwicach

Sprzęt dla Kliniki Patologii Noworodka w Zabrzu

Zbiórka dla Domu Samotnej Matki w Gliwicach

Zbiórka dla Hospicjum w Gliwicach






Ważne wydarzenia

I Urodziny Forum
II Urodziny Forum
III Urodziny Forum
IV Urodziny Forum
V Urodziny Forum


Jestem w Katalogu Ciekawych Stron - Zapraszamy!
Wyróżnienia
ForumGliwice.com - GWIAZDOR


Objeliśmy patronat Medialny nad:

- Adriatic Express 2006
- Gliwickie Spotkania Dobrych Dusz 2006
- II Gliwicki Piknik Lotniczy 2006
- Biotechnology - the next GENEration 2007
- WOŚP-Gliwice 2008