4X4 w Gliwicach iokolicach |
Autor |
Wiadomość |
bialka
Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 17:48 4X4 w Gliwicach iokolicach
|


Dołączyła: 29 Sty 2007 Skąd: Gliwice
|
Czy ktoś może mi poradzić albo zdradzić gdzie w rejonie Gliwic (do 30km) można poszaleć sobie samochodem offroad'owym w terenie?
Może sa jakieś górki, hałdy itp na które wjazd ma każdy bez zezwolenia czy specjalnych opłat.
Dzięki za każdy pomysł. :) |
|
|
|
|
sebek
Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 19:32
|


Dołączył: 28 Paź 2008 Skąd: daleka
|
teraz jakoś na dniach ma być organizowany rajd na Kotlarni, wpisowe bodaj 500zł od załogi, impreza chyba 3 dniowa i maaaaaasa kilometrów do przejechania w terenie, osobiście polecam ;)
swoja drogą koleżanka startuje jako kierowca ?? :hyhy:
po za tym zapraszam na forum:
w w w forum4x4, p l
i szukac grupy MUTT ;) |
Ostatnio zmieniony przez sebek Wto Kwi 21, 2009 19:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bialka
Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 10:57
|


Dołączyła: 29 Sty 2007 Skąd: Gliwice
|
Właśnie wiem o o Mucie jednak od początku marca nie ma juz miejsc na rajd :) niestety nie zdążyłam auta przygotować i tak naprawdę chyba na świętochłowice uda się wystartować dopiero jak dopiszą wszystkie warunki. Startować chcę jako kierowca oczywiście :P
Ale chodzi mi o takie miejsca żeby wjechać choćby z ulicy i potrenować w terenie bo na rajdzie to już za późno na trening a na MUTT do Kotlarni nie wpuszczą teraz jak juz jest trasa przygotowana.
Może masz jeszcze jakieś pomysły na jakieś kamieniołomy jak w Niegowonicach albo właśnie hałdy w Świętochłowicach? |
|
|
|
|
sebek
Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 13:25
|


Dołączył: 28 Paź 2008 Skąd: daleka
|
ja jako tako nie siedzę w tematach zwiazanych z bagnem, moja fura przygotowana jest pod asfalt ;) napisz na forum 4x4 (link dalem wyżej) tam znajdziesz pełno osób z okolicy które siedzą w bagnie itp terenach, czasem robią razem jakies wypady :)
tak z ciekawości, mozna gdzieś zobaczyć twojego potworka ? |
|
|
|
|
bialka
Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 10:40
|


Dołączyła: 29 Sty 2007 Skąd: Gliwice
|
Dzięki za linka , właśnie pisze z chłopakami z formum 4x4 i może jakieś wypady z tego wyjdą.
Mój sprzęt narazie w garażu bo zmieniają chłodnicę ale zazwyczaj po gliwicach można go zobaczyć taka mało rzucająca się w oczy Vitara :P
Mam zamiar przygotować auto na Świony w sierpniu wiec może na tym rajdzie pokaże na co ją stać :) narazie duzo pracy ja czeka żeby wytrzymała 2,5h rajd.
A Twoja fura to jaka marka, model? Drift czy1/4 mili? |
|
|
|
|
sebek
Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 11:39
|


Dołączył: 28 Paź 2008 Skąd: daleka
|
moja fura to ani teren, ani drift, ani drag, auto na codzień, zawieszenie tak będzie zrobione finalnie (narazie jest częściowo zrobione) żeby można jeździć przez zakręty z noramlnymi prędkościami, żeby nie nurkował itd, hamulce już dawno przerobione itd, silnik obecnie juz 3 sztuka pod maską (żaden nie został zakatowany) bo wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia, obecnie skromne 112KM (było 75) ale turbina już czeka na zamontowanie, czas nie pozwala ;)
a jak wygląda, narazie nie powiem bo jest w fazie przeróbki, ale jeszcze w lutym zeszłego roku wyglądało tak:
h t t p;//w w w polskajazda, p l/Samochody/Tarpan/F237/4089
w rzeczywistości jest to model F233 ;)
z ciekawości, co masz pod maską? jakiś lift ?? BFG 31 ? jeździsz z blokadami czy bez ? :hyhy: |
|
|
|
|
bialka
Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 15:15
|


Dołączyła: 29 Sty 2007 Skąd: Gliwice
|
Wow fajowe auto Takiego tarpana jeszcze nie widziałam Ale kupe roboty w niego wpakowałes to widac :) jestem ciekawa efektu końcowego.
Ja pod maska 1.6 standardowe 82KM do terenu narazie wystarcza bo i tak opony robia najwiekszą robotę. Z liftem poczekam zobacze co zdziałaja te nowe sprężyny z mercedesa i amory z trucka i potem bedę się zastanawiać czy bawić się w lift i most z przodu W terenie sprzęgiełka automatyczne na L4 ale na blokade mostu mnie nei stać :D i nie wiem sama czy chce ją mieć . Oponki MT kopia simeksa ale to tak naprawde niepełne 31' po przeliczeniu :)
po mieście na osi się śmiga a w terenie 4L i do przodu
Ja auto będzie przygotowane do rajdu i z wymaganymi udoskonaleniami napewno pokarze :) |
|
|
|
|
sebek
Wysłany: Pią Kwi 24, 2009 22:34
|


Dołączył: 28 Paź 2008 Skąd: daleka
|
kurcze jesteś dosłownie czwartą kobietą którą udało mi się poznać i która bawi się motoryzacją :)
pierwsza jeździ jako pilot w rajdach (z Tomaszem Ważyńskim)
druga własnie w grupie Mutt jeździ
trzecia posiada fiata 125p i wiecznie walczy z jego usterkami :D
tak z ciekawości (jak zwykle :P ) sama włazisz pod auto z kluczami ? :hyhy:
co do tej kopii simexa, jak się to zachowuje na suchym/mokrym asfalcie? zawsze mnie to ciekawiło, ja nie bedę takich zakładał bo nie chcę ciąć nadkoli :) |
Ostatnio zmieniony przez sebek Pią Kwi 24, 2009 22:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bialka
Wysłany: Sro Kwi 29, 2009 09:59
|


Dołączyła: 29 Sty 2007 Skąd: Gliwice
|
Heh tak naprawdę dopiero zaczynam swoje występny bo narazie gdzieś po hałdach i wyrobiskach się uczę jak to auto zachowuje i jak ja mam się zachować Świony maja byc debiurem rajdowym :) mam nadzieje że do tego czasu uda się przygotować sprzęta.
Owszem czasem zdarzy się ze właże pod auto wczoraj na przykład tak walczyliśmy z osłoną kolektora że mam dzisiaj wargę rozwaloną bo mi klucz odbił :) cóż...........
Nie dawaliśmy większych kół bo 31" wejdzie ale podobno sypie się zawiecho szybko przyjezdzie w ostrym terenie wiec nie było sensu. A też nadkoli nie chcieliśmy ciąć bo to w sumie jazda do pracy i pełna rekreacja ma być a nie pełen wyczyn. :)
Na drodze suchej asfaltowej zachowuje sie bardzo dobrze taka oponka trochę huczy ale to normalne przy takim bieżniku natomiast na bardzo mokrej i zaszronionej drodze nie ma nad nimi kontroli praktycznie żadnej :) można droftowac do woli :) byle nic z przeciwka nie jechalo ;) |
|
|
|
|
|