dupiate forum

Forum Ogólne - Pomocy! Co na prezent dla chłopaka?!

Czarnulka - Pią Wrz 02, 2005 19:41
Temat postu: Pomocy! Co na prezent dla chłopaka?!
Nie wiem czy mogę w tym dziale umieścić tej topic... :niepewny: Najwyżej nasze kochane Modki mnie poprawią :) Słuchajcie...ja i kupowanie prezentów to katastrofa :znudzony: Nigdy nie wiem co mam ofiarować :zdegustowany: Niedługo zbliża się Dzień Chłopaka i...jak zwykle jestem zielona :zdegustowany: To pytanie kieruję w szczególnosci do płci męskiej-co chcielibyście dostać w tym dniu?! Wiem,że to zależy od człowieka,ale tak orientacyjnie chciałabym wiedziec :) Dziewczynki,Wy też podrzucćie jakiś pomysł,co byście kupiły :D
Od razu bedzie mozna prościć o pomoc przy innych okazjach ;)

Mariusz - Pią Wrz 02, 2005 22:04

Ja zawsze byłem zakochany w srebrze :) Jeśli ktoś nie wiedział co mi kupić na daną okazje to kupował/-a srebrną bransoletke. To wydatek ok. 60 zł (średniej grubości). Można kupić jeszcze grubszą, ale to już ok. 150zł ;)
kisia - Pią Wrz 02, 2005 22:12

=CzArNuLkA=, kup piekna koronkowa bieliznę :D dla Twojego chopaka bedzie to cudowny prezent jak bedzie mogł Cie w niej ogladać ;) :rotfl:
Mariusz, w takim razie na urodziny dostaniesz ode mnie sztabke srebra :rotfl:

Szamanka - Pią Wrz 02, 2005 22:22

Ciezka sprawa z tymi prezentami :kwasny:

ja tam nigdy nie wiem co komu kupic...biegam potem jak szalona po sklepach i sie wsciekam

w sumie pomysl kisi, z bielizna brzmi niezle...ale fajnie by bylo aby chlopak Czarnulki mial cos tylko dla siebie

a moze jakis bryloczek na klucze?..jakis mily wizerunek czegos tam...a fajnie tez wyglada ze zdjeciem...oczywiscie Twoim

fajnie tez wyglada podusia ze zdjeciem ukochanej osoby,ktora mozna zawsze przytulic

zobaczymy jakie pomysly beda miec inni a wtedy Czarnulko pozbierasz to w calosc i cos wymyslisz

Mariusz - Pią Wrz 02, 2005 22:41

kisia napisał/a:
Mariusz, w takim razie na urodziny dostaniesz ode mnie sztabke srebra :rotfl: