Poprzedni temat «» Następny temat
I Spotkanie Użytkowników
Autor Wiadomość
Frycek 
Wysłany: Sob Sie 07, 2004 18:29   I Spotkanie Użytkowników  


Zaproszone osoby: 1
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Zabrze-Gliwice
Co myslicie o takim spotkaniu?? jaki macie prpozycje i kiedy??

Można by było pogadać o forum no i poznać się :)

Wspólne zdjęcie na poczatek :)
Ostatnio zmieniony przez Frycek Sro Maj 02, 2007 10:41, w całości zmieniany 3 razy  
Profil
PW Email Cytuj
Asia_:) 
Wysłany: Czw Sie 19, 2004 17:56     



Dołączyła: 05 Lip 2004
Skąd: Zabrze-Gliwice
bardzo dobry pomysl :D

moze byc ognisko, moga byc kregle albo bilard :556:



ale moze byc tez picknik nad woda np. plawnowice a jak ktos woli dalej to chechlo



mozna tez na rowerki, o to chyba byl by dla nas najlepszy pomysl bo my ciagle siedzimy i klikamy a kilogramy przybywaja :567:

cio wy na to????????
Profil
PW Cytuj
kisia 
Wysłany: Czw Sie 19, 2004 18:23     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
jestem jak najbardziej za :-D i w zasadzie jest mi wszystko jedno czy to bedzie wyjazd nad wode czy rowerki, czy kręgle. Choć przyznam że kręgle najbardzij mnie ciekawi± bo jeszcze nie byłam , ale słyszałam że to droga impreza no i te buty sa ¶meszne, ale co tam
Profil
PW Email Cytuj
Frycek 
Wysłany: Czw Sie 19, 2004 19:15     


Zaproszone osoby: 1
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Zabrze-Gliwice
Kisiu, kregle kosztuja teraz od 35/40zl za godzine w Plazie. Zabawa jest ¶wietna :)

Nie wiem jak w tygodniu ale chyba tak samo.



Ostatnio byłem z przyjaciółmi 8 osob wiec wyszlo nas po 20zl za 2 godziny :)



acha, nie moze grac wiecej niz 8 osob na torze
Profil
PW Email Cytuj
kisia 
Wysłany: Pią Sie 20, 2004 01:43     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
aha zapomniałam dodać ze mi pasuj± tylko pi±tki i soboty :D
Profil
PW Email Cytuj
darkenstein
[Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 22, 2004 11:29     

nie zapomnijcie o mnie chetnie tez sie zalapie na imprezke :564:
Cytuj
niltaurien
Wysłany: Nie Sie 22, 2004 15:32     
Gość
¶wietny pomysł! :D tylko ciekawe ile osób by się pojawiło ...:okulary2:
Cytuj
Asia_:) 
Wysłany: Pon Sie 23, 2004 08:57     



Dołączyła: 05 Lip 2004
Skąd: Zabrze-Gliwice
to co zaczynamy sie deklarowac



weekend jest najlepszy moim zdaniem sobota to strzal w dziesiatke

wiec ja jestem na tak i czekam na nastepnych



kregle :)
Profil
PW Cytuj
kisia 
Wysłany: Pon Sie 23, 2004 15:57     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
a więc zaczynam robić listę:

1.Asia

2. Frycek

3. Darkenstein ??

4. niltaurien ??

4. Kisia



kto następny??
Profil
PW Email Cytuj
Frycek 
Wysłany: Pon Sie 23, 2004 17:12     


Zaproszone osoby: 1
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Zabrze-Gliwice
Możę Gosia P. + 40 następnych :)
Profil
PW Email Cytuj
darkenstein
[Usunięty]
Wysłany: Pon Sie 23, 2004 21:23     

widze ze sie zalapalem dzieki kisi buziaczek dla niej :565:
Cytuj
kisia 
Wysłany: Pon Sie 23, 2004 23:19     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
darkenstein napisałe¶
Cytat:
nie zapomnijcie o mnie chetnie tez sie zalapie na imprezke
wiec starałam sie pamiętać :)
Profil
PW Email Cytuj
prezes_g_sz
Wysłany: Wto Sie 24, 2004 00:59     


Dołączył: 25 Lip 2004
Skąd: gdzie sie obudze
ja tez bym sie chetnie zapisal ale jako ze pierwszy z wrzesniowych terminow mam 13 wiec przed 10 mnie raczej w gliwicach nie bedzie i bedziecie niestety jakos musieli zyc ze swiadomoscia ze zrobiliscie sobie impreze beze mnie :)
Profil
PW Email Cytuj
kisia 
Wysłany: Wto Sie 24, 2004 01:07     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
nie martw sie prezes zawsze mozna zrobic drugie spotkanie :)
Profil
PW Email Cytuj
prezes_g_sz
Wysłany: Wto Sie 24, 2004 01:31     


Dołączył: 25 Lip 2004
Skąd: gdzie sie obudze
ja sie nie martwie, mysle ze to raczej wy powinniscie :D
Profil
PW Email Cytuj
kisia 
Wysłany: Sro Sie 25, 2004 12:32     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
my¶lę, że jako¶ poradzimy sobie z uczuciem pustki z powodu Twojej nieobecno¶ci ;)
Profil
PW Email Cytuj
darkenstein
[Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 29, 2004 19:21     

nie sadzicie ze juz powinnismy ustalic termin spotkania??
Cytuj
Frycek 
Wysłany: Nie Sie 29, 2004 19:28     


Zaproszone osoby: 1
Imię: Mariusz
Dołączył: 25 Maj 2004
Skąd: Zabrze-Gliwice
No tak ,cos by sie przydalo ustalic :)



jakies fotki by trzeba bylo porobic aby ludzie o nas sie dowiedzeli :)
Profil
PW Email Cytuj
prezes_g_sz
Wysłany: Nie Sie 29, 2004 20:45     


Dołączył: 25 Lip 2004
Skąd: gdzie sie obudze
hmm ja bym proponowal w okolicach 14 wrzesnia :D
Profil
PW Email Cytuj
kisia 
Wysłany: Nie Sie 29, 2004 21:45     



Imię: 2x5,3x7,3x9,4x7,3x4,1x2 :P
Dołączyła: 01 Lip 2004
Skąd: Gliwice
chciałam tylko powiedzieć że 14 wrze¶nia to jest wtorek więc jak dla mnie odpada, jak również 17 i 18 wrze¶nia rownież.
Profil
PW Email Cytuj
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Themes: junFresh & Silk icon

Akcje Charytatywne - Pomogliśmy

Zbiórka dla Domu Dziecka nr 3 w Gliwicach

Sprzęt dla Kliniki Patologii Noworodka w Zabrzu

Zbiórka dla Domu Samotnej Matki w Gliwicach

Zbiórka dla Hospicjum w Gliwicach






Ważne wydarzenia

I Urodziny Forum
II Urodziny Forum
III Urodziny Forum
IV Urodziny Forum
V Urodziny Forum


Jestem w Katalogu Ciekawych Stron - Zapraszamy!
Wyróżnienia
ForumGliwice.com - GWIAZDOR


Objeliśmy patronat Medialny nad:

- Adriatic Express 2006
- Gliwickie Spotkania Dobrych Dusz 2006
- II Gliwicki Piknik Lotniczy 2006
- Biotechnology - the next GENEration 2007
- WOŚP-Gliwice 2008