Poprzedni temat «» Następny temat
XII Świąteczne Spotkanie Forumek i Forumenów
Autor Wiadomość
Dorothea 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 16:18     



Dołączyła: 25 Wrz 2005
Skąd: Sośnica
Szamanka, wcale o niczym nie myslimy :D , mowimy tylko ,ze niczego sobie ten Rafał :D :D :rotfl: :zawstydzony:
Profil
PW Email Cytuj
Szamanka 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 16:26     



Zaproszone osoby: 2
Imię: Beti( dla znajomych)
Dołączyła: 22 Lip 2005
Skąd: kiedys Gliwice
Dorothea, ...cichaj no kobieto, bo sie zaraz wszystko wyda :hyhy: ...trzeba bedzie szyfrem pisac :...: :rotfl:
Profil
PW Email Cytuj
Dorothea 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 16:37     



Dołączyła: 25 Wrz 2005
Skąd: Sośnica
Szamanka, no własnie, bo jak przeczyta to dopiero bedzie.....
Profil
PW Email Cytuj
cinque 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 16:46     



Dołączyła: 12 Lip 2004
Skąd: srodmiescie
tak a propos Rafała, mam wrażenie, że po spotkaniu nie pojawił się juz na forum.... :/
Profil
PW Email Cytuj
Dorothea 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 16:52     



Dołączyła: 25 Wrz 2005
Skąd: Sośnica
cinque, to nie wrazenie...., On sie poprostu nie pojawił.Wystraszył sie nas albo co?
Profil
PW Email Cytuj
Ana 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 17:10     


Dołączyła: 29 Wrz 2005
Skąd: z niziołków:)
Dorothea napisał/a:
Wystraszył sie nas albo co?

to ja jeszcze przemyślę kwiestię przyjazdu na spotkanie kiedyć :niepewny: :niepewny: :niepewny:
Profil
PW Cytuj
Dorothea 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 17:28     



Dołączyła: 25 Wrz 2005
Skąd: Sośnica
Ana, koniecznie pomysl o tym :D
Profil
PW Email Cytuj
Ana 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 17:57     


Dołączyła: 29 Wrz 2005
Skąd: z niziołków:)
Dorothea napisał/a:
koniecznie pomysl o tym

Dorothea, ale ja się zaczynam bać... nie wiem coście Rafałowi zrobiły :przestraszony:
Profil
PW Cytuj
Szamanka 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:05     



Zaproszone osoby: 2
Imię: Beti( dla znajomych)
Dołączyła: 22 Lip 2005
Skąd: kiedys Gliwice
Dorothea, napisala w kwestii przyjazdu Any na Spotkanie
Cytat:
Ana, koniecznie pomysl o tym
:przestraszony: :przestraszony:



NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! :przestraszony:


bo nie wiadomo czy nie stanie sie podobnie jak napisala cinque,
Cytat:
że po spotkaniu nie pojawił się juz na forum....


to ja Ana zabraniam, no chyba ze pod przysiega zlozysz slowa, iz tak sie nie stanie...inaczej nie pozwole :krzeslem:
Profil
PW Email Cytuj
rafal 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:17     


Dołączył: 02 Lis 2005
Skąd: chorzow
czesc cinque :) jestem przepraszam ,ze nie dawalem znaku zycia ale mialem bardzo ciezki tydzien no i te swieta porzadki choinka itakie tam ogladalem wlasnie zdjecia no no dziewczyny wygladacie wszystkie super!!!! :hyhy:
Profil
PW Cytuj
Szamanka 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:19     



Zaproszone osoby: 2
Imię: Beti( dla znajomych)
Dołączyła: 22 Lip 2005
Skąd: kiedys Gliwice
:hurra: :hurra: :hurra: :hurra: ...zguba sie znalazla



oc no tu Rafalku :krzeslem: :krzeslem: ...dobra a teraz :calus: :calus:
Profil
PW Email Cytuj
rafal 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:19     


Dołączył: 02 Lis 2005
Skąd: chorzow
witaj Dorotea jeszcze zyje :rotfl: a jak tam wrazenia po spokaniu?
czesc Szamanko jestem nie mialem czasu wczesniej :rozpacz: :rotfl: :rotfl:
Szamanko wiesz na zywo jestes...... :szok: :P wogole wszyscy jestescie fajni!!!
Profil
PW Cytuj
Szamanka 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:24     



Zaproszone osoby: 2
Imię: Beti( dla znajomych)
Dołączyła: 22 Lip 2005
Skąd: kiedys Gliwice
Rafal, :przestraszony: ..na zywo jestem..co? :przestraszony:


a my sie znamy Rafalku ? :zdziwko:
Profil
PW Email Cytuj
rafal 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:25     


Dołączył: 02 Lis 2005
Skąd: chorzow
Dorotea no wiesz :) :rotfl:
Profil
PW Cytuj
Krzysio
[Usunięty]
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:25     

Cytat:
wogole wszyscy jestescie fajni!!!

my to wiemy :cwaniak:
Cytuj
rafal 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:26     


Dołączył: 02 Lis 2005
Skąd: chorzow
to prawda Szamanko co napisalem chyba sie nie zawstydzilas :hyhy:
Profil
PW Cytuj
rafal 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 18:29     


Dołączył: 02 Lis 2005
Skąd: chorzow
witaj Kisia no wiesz nie wiedzialem ,ze tak fajnie mnie przyjmiecie naprawde bylo fajnie nastepnym razem bede bardziej rozmowny obiecuje :)
Profil
PW Cytuj
Dorothea 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 19:14     



Dołączyła: 25 Wrz 2005
Skąd: Sośnica
:zdziwko: :/ :niepewny: ojj pogubiłam sie ..., czy ktos mi to wytłumaczy??????
Profil
PW Email Cytuj
rafal 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 19:15     


Dołączył: 02 Lis 2005
Skąd: chorzow
Dorotea a wczym sie pogubilas?? :)
Profil
PW Cytuj
Dorothea 
Wysłany: Czw Gru 22, 2005 19:17     



Dołączyła: 25 Wrz 2005
Skąd: Sośnica
rafal napisał/a:
Dorotea no wiesz :) :rotfl:




jakos nie wiem.... co mam wiedziec....
Profil
PW Email Cytuj
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Themes: junFresh & Silk icon

Akcje Charytatywne - Pomogliśmy

Zbiórka dla Domu Dziecka nr 3 w Gliwicach

Sprzęt dla Kliniki Patologii Noworodka w Zabrzu

Zbiórka dla Domu Samotnej Matki w Gliwicach

Zbiórka dla Hospicjum w Gliwicach






Ważne wydarzenia

I Urodziny Forum
II Urodziny Forum
III Urodziny Forum
IV Urodziny Forum
V Urodziny Forum


Jestem w Katalogu Ciekawych Stron - Zapraszamy!
Wyróżnienia
ForumGliwice.com - GWIAZDOR


Objeliśmy patronat Medialny nad:

- Adriatic Express 2006
- Gliwickie Spotkania Dobrych Dusz 2006
- II Gliwicki Piknik Lotniczy 2006
- Biotechnology - the next GENEration 2007
- WOŚP-Gliwice 2008