Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Frycek
Nie Kwi 05, 2009 09:46
ODWO?ANE XXXVII Wiosenne spotkanie
Autor Wiadomość
Bot 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:12     



Imię: Mjeetek
Dołączył: 28 Paź 2005
Skąd: z Marsa
Czarnulka, A to muszą być "sprzymierzeńcy"? Tu na forum czasami się krzyczy, ale wierz mi, że wszyscy do forum podchodzą z dystansem - w realu jest "normalnie", więc nie masz sie czego bać :)
Przychodź :P
Profil
PW Email
Azbe
[Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:16     

jaki naciągacz hahahahhahaha jesteś akwizytorem czy coś w tym stylu? :D


no Czarnula przychodź :hyhy: pizzy sie najesz i urośniesz miejscami - nie chcesz chyba być taki chucherek jak ja? :P

Odprowadze Cie później do domu :zawstydzony:
Ostatnio zmieniony przez Azbe Sro Kwi 01, 2009 19:17, w całości zmieniany 1 raz  

Bot 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:20     



Imię: Mjeetek
Dołączył: 28 Paź 2005
Skąd: z Marsa
Azbe napisał/a:
jesteś akwizytorem czy coś w tym stylu?

Tak zaganiaczem młodych dziewic ;)

Azbe napisał/a:
Odprowadze Cie później do domu :zawstydzony:

No tu raczej Ciebie bym się bał na jej miejscu :P

A wracając do tematu to nie wstydź się czarnulka ;)
Profil
PW Email
Mamma20 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:22     



Imię: Agnieszka
Dołączyła: 18 Sty 2009
Skąd: Gliwice
A mnie to kto odprowadzi?? ;) :zdegustowany:
Profil
PW Email
Azbe
[Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:26     

mnie się bać? a czemu? no właśnie czuła by sie bezpieczniej chyba jak by sama nie musiała wracać do domu :hyhy:




wszystkich wezmę ze sobą, tylko kółka przykręce do wanny- bo w wózek z minimala to cieżko żeby sie w więcej ludu zmieścić - max 5 osób wtedy :P
Ostatnio zmieniony przez Azbe Sro Kwi 01, 2009 19:27, w całości zmieniany 1 raz  

Czarnulka 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:36     


Dołączyła: 16 Wrz 2004
Skąd: z piekła rodem
khaman, p l napisał/a:
Czarnulka, A to muszą być "sprzymierzeńcy"? Tu na forum czasami się krzyczy, ale wierz mi, że wszyscy do forum podchodzą z dystansem - w realu jest "normalnie", więc nie masz sie czego bać :)

Ale ja wiesz taka młoda siksa o czym mam rozmawiac z poważnymi ludzmi ? :P Jka oni na mnie krzycza a ciocia Kisia sie krzywi! :P
khaman, p l napisał/a:
Tak zaganiaczem młodych dziewic ;)

Młoda... no nie taka młoda już :D :P A co do reszty się nie wypowiem :P
Azbe napisał/a:
Odprowadze Cie później do domu :zawstydzony:

To mnie zniechęciłes :zdegustowany:
khaman, p l napisał/a:
No tu raczej Ciebie bym się bał na jej miejscu :P

Dokładnie! :P

Obczaje liste i jutro zdecyduje :) Ale raczej sie pojawię :) Może już dorosłam do tego ;)
Profil
PW Email
Azbe
[Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:52     

hahaha ze starszymi gadać nie chce, na młodych też się krzywi.... ehhh te dziewczyny w dobie wieku.... takie rozkojarzone i niezdecydowane. :rotfl:

Czarnulka 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:53     


Dołączyła: 16 Wrz 2004
Skąd: z piekła rodem
Azbe, OT!

P.S. Juz masz przewalone a bardziej mnie zniechęcasz :zdegustowany: :P
Profil
PW Email
Azbe
[Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:56     

dobra to nie ide jak miałbym sie później głupio czuć :/ :/ MI?EJ ZABAWY!
Ostatnio zmieniony przez Azbe Sro Kwi 01, 2009 19:57, w całości zmieniany 1 raz  

Czarnulka 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 19:59     


Dołączyła: 16 Wrz 2004
Skąd: z piekła rodem
Wkurza mnie to dzisiejsze Prima Aprilllis bo się dogadać z Tobą nie idzie :D

To co,tylko 5 osob bedzie? Co sie stalo ze spotkaniami, na ktorych bylo ich 30? Czemu ludzie porezygnowali?
Profil
PW Email
Azbe
[Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:05     

Dojdzie pewnie jeszcze kilka osób,może jescze ktoś złapie smaka na pizze (dość tanie są jak patrze na ceny, chociaż nie wiem jak tam u nich z wyłożeniem na cieście)



Specjalnie wyedytowałem dla Ciebie to zdanie Czarnulko :hyhy: :hyhy:


to dasz sie teraz odprowadzić jednak? hahahahha
Ostatnio zmieniony przez Azbe Sro Kwi 01, 2009 20:14, w całości zmieniany 2 razy  

Czarnulka 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:21     


Dołączyła: 16 Wrz 2004
Skąd: z piekła rodem
Ty mnie chcesz odprowadzac czy na spotkanie sciągnąć :P Czekam na liste ;)


Masz szczescie ! :>
Profil
PW Email
Azbe
[Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:24     

no oczywiscie że na spotkanie chce Cie sciągnąć! No a później dopiero w trosce o Ciebie odprowadzić Cię do domu, tak żebyś czuła się bezpiecznie! :hyhy:

Mamma20 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:24     



Imię: Agnieszka
Dołączyła: 18 Sty 2009
Skąd: Gliwice
Czarnulka-Kisia to super babka,krzyczeć nie będzie ;) Ona tylko groźnie wygląda :rotfl:
Profil
PW Email
Czarnulka 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:25     


Dołączyła: 16 Wrz 2004
Skąd: z piekła rodem
Azbe, Troskliwy Misiu jak będę to pewnie autem :P Chyba,ze z parkingu do domu,a nie wiem ktopotem Cię odprowadzi :P

Ale ze tak się spytam,bo się doszukac nie mogę...gdzie to spotkanie ma się odbyć ? :P
Profil
PW Email
Czarnulka 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:27     


Dołączyła: 16 Wrz 2004
Skąd: z piekła rodem
Mamma20, poczytałabyś moje maile od niej :P Krzyczy aż się trzęsę ze strachu :P Groźnie? :D Ja własnie myślę że niewinnie wygląda,ale szatan z niej nie kobieta :P
Profil
PW Email
Azbe
[Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:33     

Cytat:
na Floriańskiej h t t p;//w w w casabella, p l/

tam to niby będzie.





a czemu nie na piechotę spacerkiem? to nie daleko w sumie... a ciepłe wieczory to sobie i pogadać można na spacerku takim...

no ale w ostateczności podróż z parkingu pod klatkę to i tak będzie wspaniałe przeżycie :zawstydzony: :hyhy:
Ostatnio zmieniony przez Azbe Sro Kwi 01, 2009 20:35, w całości zmieniany 2 razy  

Czarnulka 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:35     


Dołączyła: 16 Wrz 2004
Skąd: z piekła rodem
ode mnie to spory kawałek do domu :P

Azbe na PW prosze,bo znowu ploty będą :P
Profil
PW Email
Azbe
[Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:46     

gdyby popatrzyć na plan miasta, to mam dalej ;) ale taki spacerek fajnym pogodnym wieczorkiem :D cud miód i orzeszki


dobra ostatni raz pytam, więcej już tego nie zrobie: idziesz ze mną na pizze czy nie? :hyhy:

Czarnulka 
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:49     


Dołączyła: 16 Wrz 2004
Skąd: z piekła rodem
Azbe, w sobote to ja się mogę wybrac na spotkanie tylko,wiec strikte z Tobą nie pójdę :P
No fakt,masz 2 razy dłuzszą drogę :P Nie narażałabym Cię na to niebezpieczeństwo :P
Profil
PW Email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Themes: junFresh & Silk icon

Akcje Charytatywne - Pomogliśmy

Zbiórka dla Domu Dziecka nr 3 w Gliwicach

Sprzęt dla Kliniki Patologii Noworodka w Zabrzu

Zbiórka dla Domu Samotnej Matki w Gliwicach

Zbiórka dla Hospicjum w Gliwicach






Ważne wydarzenia

I Urodziny Forum
II Urodziny Forum
III Urodziny Forum
IV Urodziny Forum
V Urodziny Forum


Jestem w Katalogu Ciekawych Stron - Zapraszamy!
Wyróżnienia
ForumGliwice.com - GWIAZDOR


Objeliśmy patronat Medialny nad:

- Adriatic Express 2006
- Gliwickie Spotkania Dobrych Dusz 2006
- II Gliwicki Piknik Lotniczy 2006
- Biotechnology - the next GENEration 2007
- WOŚP-Gliwice 2008