dupiate forum

Sprzęt i akcesoria - serwis komputerowy LAPTOPY24H nie polecam

krystian - Pon Sie 09, 2010 01:26
Temat postu: serwis komputerowy LAPTOPY24H nie polecam
Posiadam laptopa Toshiba. Problem w nim polegal na tym, ze podczas odpalania klapa nie mogla byc otwarta pod katem 90 stopni bo monitor nie odpalal. Slychac bylo, ze wszystko wlacza sie poprawnie, po prostu monitor byl podswietlony lecz nic sie nie wyswietlalo. Wyswietlal dopiero gdy uruchamialo sie go z klapa otwarta pod katem mniejszym niz 90 stopni. Wg mojej logiki sprawa byla prosta..trzeba wymienic tasme. I tak tez powiedzieli gdy go oddawalem...konwerter lub tasma. Koszt naprawy okolo 100zl.

oddalem go do serwisu Laptopy24h na ul. Wyszynskiego i tam zaczely sie schody
laptop byl tam 2 tygodnie i pan z serwisu mowil caly czas, ze czeka na czesc. Po 2 tygodniach poszedlem do serwisu zeby komputer odebrac nie naprawiony i co sie okazalo....pan serwisant zgubil czesci z mojego komputera...nie bylo zaslepek do srubek i "zamka" do otwierania klapy. Poniewaz musialem wyjechac za granice, zostalem zapewniony, ze czesc przyjdzie i moge komputer zostawic bez obaw. Do tego na ich koszt kupia zagubione czesci. Minal juz miesiac...dzwonie do serwisu z pytaniem czy jest juz gotowy. Co slysze...karta graficzna jest peknieta i stad te problemy z odpalaniem monitora. Koszt naprawy 400zl. Nie wiem co ma wspolnego karta graficzna z otwieraniem sie klapy:) Powiedzialem, ze nie chce w takim razie tego robic bo nie taka byla umowa i nie wierze w wade karty graficznej (az takim laikiem nie jestem), spytalem przy okazji czy wszystkie czesci juz sa zamontowane bo chce laptopa takiego jakiego odstawilem, na co uslyszalem... zaslepki srubek juz sa, nie ma za to suwaka do otwierania klapy. Moga zamowic dla mnie ten suwak, ale wtedy musze zaplacic za koszty robocizny bo komputer lezal tam ponad miesiac. Ale jesli wybiore opcje bez suwaka to nie musze placic nic:)

podsumowujac...musze zaplacic za to, ze panowie zgubili moje czesci, a do tego chca naciagnac mnie na nowa karte graficzna


chodzi o serwis komputerowy:

laptopy24h
ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 10

kajusiaw - Pon Sie 09, 2010 08:35

Dzięki za informację :)
Dobrze wiedzieć co omijać z daleka gdy mój laptop się popsuje

p4cz3k - Wto Sie 10, 2010 08:28

znaczy jesli chodzi o ta karte graficzna >_<

w moim laptopie mialem taka sama sytuacje - karta byla uszkodzona + sterownik ekranu, laptop niby sie uruchamial ale tylko pod pewnym katem nachylenia ekranu.

lapka oddalem do PC stora, z tego co wiem pojechal do jakiegos serwisu w labedach, tam za przeczyszczenie, wymiane karty i sterownika zaplacilem 300 pln'ow jesli dobrze pamietam.

krystian - Wto Sie 10, 2010 20:20

u mnie na bank to jest tasma, dzisiaj oddalem go do innego serwisu. Jutro jest do odebrania
kajusiaw - Sro Sie 11, 2010 14:48

To widać od razu że jak się odda gdzieś indziej to naprawią za 1 dzień a nie czekać wiecznie
Major - Czw Sie 12, 2010 00:48

kajusiaw, nie zawsze da sie cos naprawic w jeden dzien, druga sprawa ze jak masz wiecej serwisow na stanie to trzeba postawic w kolejce.

p4cz3k, jesli uruchamial sie komp pod jakims katem to byla uszkodzona tasma i zdaje mi sie ze naciagneli Cie na koszt karty, ktorej pewnie nawet nie wymienili.

MajkeL - Pon Sie 16, 2010 22:45

krystian napisał/a:
podsumowujac...musze zaplacic za to, ze panowie zgubili moje czesci, a do tego chca naciagnac mnie na nowa karte graficzna


chodzi o serwis komputerowy:

laptopy24h
ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 10



h t t p;//w w w uokik.gov, p l/]UOKIK

Kod:
Towar jest niezgodny z umową, jeśli:

    *  nie nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany, np. zakup płytek mrozoodpornych, które okazują się nieodporne na mróz,
    * nie posiada właściwości, jakie powinny cechować towar tego rodzaju oraz o jakich zapewniał sprzedawca lub producent (podczas indywidualnego uzgadniania właściwości towaru lub w składanych publicznie oświadczeniach - w reklamie lub oznakowaniu towaru), np. zakupiony proszek nie usuwa uporczywych plam, mimo że w reklamie zostały podane takie zapewnienia,
    * został nieprawidłowo zamontowany lub uruchomiony, jeśli czynności te zostały wykonane w ramach umowy sprzedaży przez sprzedawcę albo przez kupującego według instrukcji otrzymanej przy sprzedaży.


Może uda się załatwić sprawę, a sklep nie będzie naciągał :kwasny:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group