dupiate forum

Studenci:) - Opinie o Górnośląskiej Wyższej Szkole Ped. w Mysłowicach

kk - Pon Sty 18, 2010 20:19
Temat postu: Opinie o Górnośląskiej Wyższej Szkole Ped. w Mysłowicach
Witam

Poszukuję wszelkich opinii na temat Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Mysłowicach. W skrócie GWSP - czyli tak jak nasz gliwicka uczelnia ;)
Szukałem w sieci, ale niestety nieczego tak pozytywnego jak i negatywnego nie znalazłem :(
Wdzięczny będę za jakąkolwiek pomoc

gliwiczankaanka - Sro Wrz 08, 2010 13:48

Hej! Szukając forum uczelni trafiłam an ten wątek :) Trochę stare pytanie ale odpowiem, może komuś się przyda... Ja studiuję na 3 roku. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. Atmosfera jest super - ale to głównie zasługa mojej świetnej grupy :padam: . Uczelnia tez jest w porządku - nie wyciągają bez powodu pieniędzy, nie ma nagłych "dodatkowych" opłat. Wykładowcy są w większości ok. Egzaminy - na pewno trzeba się do nich pouczyć, na piękne oczy nikt nie przejdzie ale chyba nie o to chodzi ;)
andrzejk - Wto Wrz 28, 2010 22:38

Też trochę szukam o tej uczelni i opinie są dość rozbieżne w Sieci. Jestem jeszcze w liceum ale już zastanawiam się nad wyborem uczelni (pedagogika właśnie). Waham między Ziętkiem a GWSP :/ . Skłaniam się właśnie ku GWSP (mam bliżej) ale mam wątpliwości czy to dobry wybór jeżeli chodzi o szkołę. Jeżeli ktoś jest na tym kierunku to będę wdzięczny bardzo za opinie.
booka - Sro Wrz 29, 2010 13:56

Z tego co szukałam w internecie na temat tej uczelni, to wielu wykładowców z Ziętka i GWSP. Z tego co pamiętam, to na tej drugiej uczelni były niższe opłaty - nie wiem jak jest teraz. Warto też spojrzeć na sprawę pod kątem praktycznym - odległość dom-uczelnia, uczelnia-ulubiony pub, częstotliwość autobusów itd.
bronek - Sro Cze 06, 2012 22:14